Kaubamärgid

J Beverly Hills on revolutsiooniline juuksehooldusbränd, mis on andnud professionaalsele juuksurimaailmale täiesti uue suuna. Oleme kindlad, et kaunite juuste saladuseks on puhtad taimsed koostisosad ning professionaalne ja personaalne lähenemine juuksele.

Meie tooteid pakuvad oma klientidele ainult professionaalse väljaõppe saanud juuksurid ja juuksurisalongid. J Beverly Hills tooted ei ole suure korporatsiooni tooteliin vaid on valminud juuksuri ja keemiku koostöös. J Beverly Hills brändi looja, Juan Juan, on tunnustatud juuksur, kes on oma kogemused sidunud toodeteks, mida juuksurid, kauneid juukseid luues, kõige rohkem vajavad. Brändi loomise aluseks sai tõsiasi, et profitoodete ja jaemüügitoodete vahel olev vahe on sageli olematu. Juan Juan`i eesmärgiks oli luua juuksehooldustoode, mis on mõeldud ainult professionaalsetele juuksuritele ja nende klientidele ning mida on võimalik osta ainult juuksurisalongidest. Juan Juan tegutseb ka täna juuksurina teenindades filmimaailma suurkujusid ja hoides kätt juustepulsil. J Beverly Hills tooted on rikastatud spetsiaalselt valitud kõrgekvaliteediliste taimedega, millest igaühel on kindel ülesanne. Kõik tooted on parabeenide ja sulfaatide vabad. Meie juuksevärvides on ammoniaagi sisaldus alla 1%, mis on madalaim professionaalsete juuksevärvide hulgas. Meie värvide pigmendid on 98% ehedad ning seotud imepisikeste molekulidega, sest juuste värvimine peab olema juuste kaunistamine.

NEW YORK on suur kosmopoliitne emotsioonide, kultuuriteede, inimeste, ideede ja elustiilide ristumiskoht. Moe, disaini, loovuse ja mõtteviisi “elada täiel rinnal, mis teeb Ameerikast Ameerika” allikas. NYCE ehk NEW YORK COSMETIC EXPERIENCE on soengumaailma kvaliteedi ja elegantsi ülim väljendus.

NYCE konseptsioon põhineb kolmel põhielemendil: “New York” linn, millest NYCE ammutab oma inspiratsiooni disainist ja moest. “Cosmetic” kosmeetiline tööstus, millest NYCE ammutab oma formulatsioone põhinedes kõrgkvaliteetsele ja öko sõbralikule tehnoloogiale. “Experience” globaalne suhtlus ja ühtsus, NYCE pakub võimalust olla üks kõigiga, kes kasutavad NYCE tooteid. Tere tulemast uude maailma, mis on pühendunud ilule: NYCE visioon on pakkuda juuksehooldust kõrgtaseme juuksurisalongidele, et pakkuda kvaliteetseid tooteid ja teenuseid oma teadlikele ja kvaliteeti hindavatele klientidele. NYCE missioon on olla inspiratsiooniks ja viiteks, uue generatsiooni juuksuritele NYCE filosoofia. NYCE on tulem visioonist, mis tekkis rahvusvahelistel oma ala professionaalidelt, kelle kirg ja pühendumus on ilule, heaolule ja juuksurimaailma rikastamisele. Pidev enesearendus, imagod, erinevate salongisiseste teenuste ja toodete täiustamine, tagab NYCE lubadust olla alati kaasajastatud ja eksklusiivne oma klientidele, pakkudes vaid parimat. Nyce keskmes, on olulisel kohal looduslike komponente pooldav tehnoloogia. Milleks on tsertiffitseeritud kvaliteetsed toorained ja orgaaniliselt aktiivsed koostisosad. Tänu oma väikesele molekulaarsuurusele suudavad Nyce aktiivained tungida läbi mitme juuksekiu, et taastada juukseid sügavuti ning selle läbi tagada kauakestev tulemus.

Oyster Cosmetics Spa on tootnud juuksehooldustooteid juba 30 aastat. Selle ajaga on ettevõte arendanud oma oskusi ja kogemusi kvaliteetsete juuksevärvide, juuksehooldustoodete, viimistlustoodete tootmises ja täiustamises: sarja nimeks Oyster Professional.

Oyster Professional tähendab terviklikkust ning evolutsiooni: uurimustööd, mis on läbi viidud tootjate enda laboratooriumites ning perioodiliselt läbi viidud turu-uuringutest, mis lubavad pidevat innovatsioonilist uuendust uute toodete arendamises lähtudes hetkelistest trendidest ning tarbijate vajadustest. Oyster Cosmetics on võitnud oma klientide truuduse läbi viies süstemaatilisi kontrolle nii oma toorainetes kui ka valminud toodetel, logistika teenuste õigeaegsuses ja täpsuses ning kõrgkvaliteetsete standardite hoidmises koostisainetes ja tootmisprotsessides.

Hiljuti on Oyster Cosmetics täitnud tähtsa ja ulatusliku laienduse nahahooldustoodete osakonnas: täismahus tootevalik on ettevõttele stimuleerivaks väljakutseks, millega seisame silmitsi tohutute produktiivsete investeeringute ja pidevalt arenevate teadmiste kaudu.

Ostukorvi uuendamine...
  • No products in the cart.